THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

dinsdag 26 oktober 2010

maandag 18 oktober 2010

Terugreis 14/15oktober helaas pindakaas

Het zit er echt weer op en inmiddels zijn we weer in het koude kikkerland.

De terugreis ging perfect, de wekker liep af om 9 uur en om 10 voor half 10 zaten we nog een laatste keer aan het ontbijt in het hotel. Heerlijk vers fruit en yoghurt voor de laatste keer. De koffers, 2 voor Heleen en 3 voor mij, hadden we gister al helemaal gepakt alleen de laatste dingen moesten er nog in. Zo dat wordt een paar keer lopen maar ja alles past er perfect in. Gelukkig is Hampton, de kat, niet te vinden, dan word het afscheid helemaal zo moeilijk. We rijden langs de frontdesk en leveren onze sleutels in en alles is helemaal in orde niks gebruikt en de rekening staat verder op 0.

Dag Hampton, dag hotel, dag vakantie. We hebben nog tijd te verdoen en gaan besluiten om naar de Fleamarket aan de 192 te gaan… Hadden we eerder moeten doen,leuke dingen hebben ze daar en voor een leuk prijsje. Maar de koffers zitten overvol dus volgend jaar maar. Even doorrijden voor een laatste Starbucks en dan maar richting Vliegveld rijden. wel met een plaspauze tussendoor. We zijn te vroeg maar ok… we denken zelf wel de koffers naar de balie te krijgen maar ehhh toch maar wel zo’n man met een karretje geroepen. Hij heeft ons netjes bij de balie van Aer Lingus afgezet en hebben hem netjes een fooi gegeven.

Helaas nog niemand om ons in te checken en daar staan we dan met 5 koffers. Nou ja dan maar omstebeurten even naar het toillet en Heleen gaat als eerste de inkels bekijken. Gelukkig komen er meer vroege vogels en daar heb ik even mee gekletst. Er komt iemand van het vliegveld die ons meld dat er over een half uur meer medewerkers komen en we da in kunnen checken. Heleen maar even gebeld dat ze zo teru komt. We hebben uiteindelijk toch nog 10 minuten extra moeten wachten maar daarna was het zo gepiept. De koffers hadden we al op de weegschaal gehad dus die waren picobello. Had nog een uitdraai dat we beide 2 koffers hadden pp en had woensdagavond mijn derde koffers al betaald en aangegeven. Maar ja geen printer dus dat ging i even nakijken. Pfff de koffers gingen gelukkig achter hun op de band en hoefde we niet meer ergens anders in te leveren. wat een geluk.

Even gegeten en daarna nog wat winkeltjes bekeken …niks gekocht. Door de douane dan maar daar was het aardig druk en onze laptops werden eruit gehaald en meer met ons en afgeveegd met een doekje .. waarschijnlijk om te testen op verboden middelen of iets.. geen idee.

Naar de gate dan maar via het treintje en daar lekker zitten wachten. De vlucht zat niet vol maar we hebben lekker gezeten.. Beauty and the Beast gezien en nog wat films en heel even mijn ogen dicht gehad… als diner konden we kiezen uit chicken or beef, heb de beef genomen was lekker. goeie salade en een brownie als toetje. Als ontbijt kregen we nog een ham kaas croissantje en daarna gingen we de daling alweer inzetten. We stonden deze keer aan een gate in Dublin en hoefde gelukkig niet eerst een trap af door de kou en dan weer een halve marathon te doen. Op naar de transferbalie en hebben daar onze tickets gehaald. Bij de gate wat te drinken gehaald en we konden redelijk snel weer boarden. ook deze vlucht zat niet vol en 25 minuten voor tijd kwamen we aan in AMS. Papoortcontrole duurde wel wat langer helaas maar ja dan zijn de koffers er ook direct. Mijn moeder en zus stonden al te wachten en met alle koffers lekker zonder douane naar buiten gelopen. Ook mijn neefje was mee en ze hadden een poohknuffel voor mij en een tiggerknuffel voor Heleen. Zo op naar de auto’s en weer even wennen aan de koppeling en aan de auto van mijn ouders rijd toch wat anders dan mijn eigen.

Eenmaal thuis de koffers van Heleen in mijn auto gedaan en de mijne lekker naar binnen gebracht. Alvast een voorproefje van de gekochte zaken en even bij mijn ouders koffie gedronken. Daarna Heleen weer naar Schiphol gebracht die ging ook gelijk naar huis. Mijn zus kwam daarna met mijn nichtje en alles aan iedereen laten zien en de kadootjes gegeven.

Nu de jetlag nog goed doorkomen en meer foto’s volgen nog een dezer dagen ben ze nu op mijn pc aan het zetten.

Dit was weer een topvakantie!

zaterdag 16 oktober 2010

Foto’s laatste dag en vooral baby shamu

because the baby is so cute

baby shamu baby shamu 3

baby shamu4 baby shamu5

baby shamu6

baby shamu7 baby shamu8

baby shamu9

baby shamu10 baby shamu11 baby shamu12 baby shamu13 baby shamu14

baby shamu15 baby shamu16 baby shamu18 baby shamu19 baby shamu21 baby shamu22 skunk   squirrel1 tilikum1kayla1kayla jump kayla turn whale tailswhale tails 1whales soaked   truazonsondergang